Kurs & aktiviteter

For å melde deg på kurs, vennligst logg inn på din side.

Ikke medlem? Bli medlem her eller kontakt sekretariatet.

Gratis foredrag om økonomi
Gratis foredrag om økonomi

INVITASJON TIL GRATIS FOREDRAG, SOM ER ÅPENT FOR ALLE: Sted: Elias Smiths vei 15, 1337 Sandvika (gode parkeringsmuligheter i parkeringshus) Arrangør: Personskadeforbundet LTN Oslo fylkeslag i samarbeid med lokallagene i Asker & Bærum og Drammen & omegn Foredragsholder: Seniorrådgiver/ass. generalsekretær Per Oretorp, Personskadeforbundet LTN

Temakafè Mjøstårnet
Temakafè Mjøstårnet

Likepersonkafe!

Høsttur
Høsttur

En koselig høsttur til fjells med fokus på samhold og trivsel. Program blir sendt ut på Mail før samlingen.

Medikamentforedrag
Medikamentforedrag

Foredrag om medikamenter og ny lov om bilkjøring

Likepersonkurs 2019
Likepersonkurs 2019

Likepersonsutvalget arrangerer kurs for nye og erfarne likepersoner. Kurset bidrar til økt kunnskap, motivasjon, engasjement og erfaringsutveksling om den viktige likepersontjenesten i forbundet vårt – både for nye og erfarne likepersoner. Likepersoner er en ressurs for lagene og derfor går all påmelding og utvelgelse av hvem som deltar gjennom lagets styre.

Søndagsmiddag i Follo
Søndagsmiddag i Follo

Søndagsmiddag på Villa Sandvigen

«DEN USYNLIGE SKADEN»