Bulgaria og Sveti Vlas - sommeren 2021
22.01.2021 Forfatter: Gunn Kvalsvik

Vi har, som resten av verden, satt mye på vent i år. Nå handler det om dugnad og om å få slutt på Covid-19-virusets skadevirkninger. Derfor har vi også utsatt åpningen av de flotte leilighetene vi har i Bulgaria i påvente av endringer i myndighetenes reiseråd.

Vi vet at dette er et kjært tilbud for medlemmer, og mange har gode minner fra fine opplevelser og sommerferier her langs Svartehavet.

Vi håper derfor at vi kan tilby dette så snart som mulig. Men det viktigste for oss er at vi først gjør det når det er trygt å reise, og vi håper dere føler det samme.

Om dere ønsker å skrive dere inn på en venteliste, i tilfelle verden åpnes opp og pandemien blir under kontroll, er dere velkommen til å gjøre det. Send en e-post til Frank Gjelsøy i sekretariatet, adressen er frank@personskadeforbundet.no.

Vi anbefaler uansett at ingen å bestille flybilletter før dere har fått en bekreftelse fra oss om at leilighetene er åpnet. Hvis dere vil lese mer, og drømme om en sommer i Bulgaria, anbefaler vi å gå på hjemmesidene våre www.personskadeforbundet.no.

Der finner dere mer informasjon om stedet Sveti Vlas og leilighetene. Flere av boenhetene er tilrettelagte for folk med ulike former for funksjonsnedsettelse.