Skadefri dag 1. juni 2020
22.04.2020 Forfatter: admin

VIL DU DELE MED MEG?

Personskadeforbundet LTN ønsker å sette av én av årets 365 dager til Skadefri dag. Vi vil derfor hvert år, den 1. juni, sette ekstra fokus på hvordan vi sammen kan redusere antall skader.

Årets kampanje handler om hvordan vi beveger oss i trafikken og hvor lite som skal til for at vi kan unngå ulykker. Vi har laget noen små animasjonsfilmer som legges ut på Facebook, Instagram og nettsiden skadefridag.no fra 22. april og frem til selve dagen 1. juni. Filmene skal gjøre oss bevisste på situasjoner og hvor lite som skal til for å gjøre situasjonen tryggere og bedre.

Vi skulle aller helst være ute og truffet mennesker, delt ut materiell og fortalt om forbundet og kampanjen, men på grunn av situasjonen vi er i nå arrangerer vi kampanjen digitalt.

Håper alle vil bli med på kampanjen og dele postene vi legger ut!

Bli med på å gjøre hverandre gode!

VIL DU DELE MED MEG?