Kurs & aktiviteter

For å melde deg på kurs, vennligst logg inn på din side.

Ikke medlem? Bli medlem her eller kontakt sekretariatet.

Kafètreff i Sandvika
Kafètreff i Sandvika

Alle medlemmer i Asker og Bærum lokallag inviteres til et hyggelig kafètreff mandag den 26. august på Kanel Steinovnsbakeri i Sandvika sentrum. Har du behov for transport eller følge, ta gjerne kontakt med Vibeke på telefon 48302157. Lokallaget betaler for kaffe og en bolle. Ingen påmelding - bare kom! Velkommen!

Follo til København
Follo til København

Styret i Follo lokallag ønsker å invitere sine medlemmer på langweekend i København til sosialt samvær på båten mellom Oslo og København samt i København.

Landsmøtet 2019
Landsmøtet 2019

Personskadeforbundet LTN avholder landsmøtet 6.-8 september 2019 på Clarion Hotel & Congress Oslo Airport, Hans Gaarders veg 15, 2060 Gardermoen. Påmelding går via laget.

Medikamentforedrag
Medikamentforedrag

Foredrag om medikamenter og ny lov om bilkjøring