Kurs & aktiviteter

For å melde deg på kurs, vennligst logg inn på din side.

Ikke medlem? Bli medlem her eller kontakt sekretariatet.

Ledersamling
Ledersamling

Personskadeforbundet LTN arrangerer konferanse for leder i laget og den i styret med tilgang i medlemssystemet på Thon Hotel Oslo Airport. Vi ber om at laget melder på deltagerne gjennom medlemssystemet. Alle lag kan melde på to personer, det er ingen egenandel på dette arrangementet. Merk at deltagerne må ha tilgang til medlemssystemet for å delta, og ber om at de som har tilgang på bærbar pc tar med denne.

Julebord 2017
Julebord 2017

Vi starter med en middag på Scandic Park Drammen kl 16.30 for middag og går over til Teatret litt før Kl:19.00 For å se Kollaps i kulissene.

Ungdomsleir 2018
Ungdomsleir 2018

Personskadeforbundet LTN arrangerer i 2018 leir for ungdom og unge voksne mellom 16 og 26 år med funksjonsnedsettelser og som er medlemmer i forbundet. På leiren vil deltagerne bli kjent med andre ungdommer, og vi vil snakke om å bruke sosiale medier for å opprettholde kontakten med de du blir kjent med. Deltakerne vil også få en innføring i hvordan de kan påvirke egen situasjon i nærmiljøet gjennom etablerte kanaler som politisk arbeid, frivillig arbeid og kampanjer.