Kurs & aktiviteter

For å melde deg på kurs, vennligst logg inn på din side.

Ikke medlem? Bli medlem her eller kontakt sekretariatet.

Årsmøte i Søndre Vestfold
Årsmøte i Søndre Vestfold

Årsmøte i Vesterålen
Årsmøte i Vesterålen

NY DATO KOMMER! Bli med og påvirk hva Personskadeforbundet LTN lokalt skal jobbe med i 2021! Sett av datoen allerede nå! Innkalling med dagsorden og informasjon om hvor årsmøtedokumentene kan rekvireres får du tilsendt senest 2 uker før årsmøtet. Der vil du også få beskjed hvor årsmøtet skal holdes og om det blir fysisk eller digitalt. Kontaktinformasjon til ditt lag finner du her: www.personskadeforbundet.no og gå til Kontakt oss, Lokal- og fylkeslag.

Årsmøte i Lofoten UTSATT
Årsmøte i Lofoten UTSATT

Årsmøte i Aust-Agder UTSATT
Årsmøte i Aust-Agder UTSATT

Tur til Røros
Tur til Røros

Follo-laget 30 år! I 2021 fyller laget 30 år og i den forbindelse så blir det tur TIL DEN LILLE, RARE BYEN PÅ FJELLET; RØROS! Forutsatt at smittesituasjonen tillater det.