Kurs & aktiviteter

For å melde deg på kurs, vennligst logg inn på din side.

Ikke medlem? Bli medlem her eller kontakt sekretariatet.

Juletapas i Søre Sunnmøre
Juletapas i Søre Sunnmøre

Søre Sunnmøre lokallag inviterer alle sine medlemmer til hyggelig juletapas på Frivilligsentralen i Herøy kulturhus, tirsdag den 27. november kl 18:00. For påmelding send e-post til soresunnmore@personskadeforbundet.no eller telefon 959 12 726. Påmeldingsfrist er 20. november. Velkommen! Vennlig hilsen Styret

Vest-Agder Medlemskveld
Vest-Agder Medlemskveld

Personskadeforbundet LTN Vest-Agder fylkeslag inviterer medlemmer og venner til medlemskveld med pizza og lotteri! Tirsdag 27.11.2018 kl. 18 – 21 Sted: Dolly Dimples Fiskebrygga i Kristiansand. (Gravane 18, 4610 Kristiansand) Medlem Vivian Solås kommer og forteller oss om Ferieleilighetene Personskadeforbundet LTN har i Bulgaria. Hun og barnas ferieopplevelse.Medlemmer med venner er hjertelig velkommen til en hyggelig og sosial kveld på Dolly Dimples på Fiskebrygga i Kristiansand. Pris pr. Person kr. 150,- som gir ½ pizza, brus og kaffe med påfyll. Ledsager dekkes av fylkeslaget. Det blir lotteri, så ta gjerne med en lotteri gevinst :-) Meld gjerne med deg en venn til denne opplevelse kvelden!

Julebord i Midt/Nord Hedmark
Julebord i Midt/Nord Hedmark

Vi har den glede å invitere deg og din ledsager til julebord på Myklgard Veikro i Løten. Egenandel kr 100,- pr person for medlemmer, kr 150,- for ikke medlemmer. Påmelding til: hedmark@personskadeforbundet.no eller tlf.: 93846575 innen 22.11.18. Velkommen!

Julebord i Mosjøen
Julebord i Mosjøen

Velkommen til julebord! Et felles arrangement for medlemmene i Mosjøen og Rana. Det blir tradisjonellt julebord med levende musikk. Egenandel pr. person for julebordet er kr 300,-. For mer informasjon gå inn på Min side. Påmelding til: Maj Britt Justad - 46 68 58 38 eller Bente Kristin Hyttebakk - 48 12 22 74 Egenandel innbetales til konto 1503.47.49555 ved påmelding.

Julebord 2018 på Wallmans
Julebord 2018 på Wallmans

Julebord Wallmans 2018

Follo inviterer til julebord
Follo inviterer til julebord

Julebord og sosialt samvær.

Julebord Asker 18
Julebord Asker 18

Asker og Bærum lokallag inviterer til julebord 8. desember på Thon hotel Oslofjord i Sandvika.

Julebord med Asker og Bærum
Julebord med Asker og Bærum

Les mer her for info http://psf-oslo.no/julebord-med-asker-og-baerum/ JULEBORD PÅ THON HOTEL LØRDAG 8.DESEMBER 2018

Julemarked i Oslo