Kurs & aktiviteter

For å melde deg på kurs, vennligst logg inn på din side.

Ikke medlem? Bli medlem her eller kontakt sekretariatet.

Avlyste/utsatte aktiviteter
Avlyste/utsatte aktiviteter

Hei alle sammen! Vi følger myndighetenes anbefalinger og vedtak og avlyser eller utsetter alle våre planlagte aktiviteter og kurs intill videre. Vi vil følger nøye med på videre informasjon fra helsemyndighetene og vil komme tilbake med nye datoer så snart det lar seg gjøre. Med vennlig hilsen Personskadeforbundet LTN

Den usynlige skaden UTSATT
Den usynlige skaden UTSATT

Kurset er UTSATT, vi kommer tilbake med ny dato. Fulltegnet, men ta gjerne kontakt allerede nå for nytt kurs 13.-15. november. Kurs for deg med ¨Den usynlige skaden¨og som ønsker bedre mestring og kontroll av aktiviteter i hverdagen. For påmelding/informasjon kontakt Wenche på e-post: wenche@personskadeforbundet.no eller telefon 22 35 71 00.

Årsmøte i Buskerud UTSATT
Årsmøte i Buskerud UTSATT

Årsmøte i Aust-Agder UTSATT
Årsmøte i Aust-Agder UTSATT

Årsmøte i Finnmark UTSATT
Årsmøte i Finnmark UTSATT

ÅRSMØTET ER UTSATT - NY DATO KOMMER! Bli med og påvirk hva Personskadeforbundet LTN lokalt skal jobbe med i 2020! Du kan gjerne: *Sende inn forslag/ønsker om arrangement, aktiviteter eller annet, til lagets e-post senest 4 uker før årsmøtet *Komme på årsmøtet og være med og bestemme! (valgkomiteen er ferdig med sitt arbeid før møtet, så det er ingen fare for at du blir valgt inn i styret.) Sett av datoen allerede nå! Innkalling med dagsorden og informasjon om hvor årsmøtedokumentene kan rekvireres får du tilsendt senest 2 uker før årsmøtet. Kontaktinformasjon til ditt lag finner du her: www.personskadeforbundet.no og gå til Kontakt oss, Lokal- og fylkeslag.

Årsmøte i Harstad UTSATT
Årsmøte i Harstad UTSATT

Årsmøte i Hordaland UTSATT
Årsmøte i Hordaland UTSATT

Årsmøte i Lillehammer UTSATT
Årsmøte i Lillehammer UTSATT

Årsmøte Nordvestlandet UTSAT
Årsmøte Nordvestlandet UTSAT

Årsmøte i Rogaland UTSATT
Årsmøte i Rogaland UTSATT

ÅRSMØTET ER UTSATT. - NY DATO KOMMER! Bli med og påvirk hva Personskadeforbundet LTN lokalt skal jobbe med i 2020! Du kan gjerne: *Sende inn forslag/ønsker om arrangement, aktiviteter eller annet, til lagets e-post senest 4 uker før årsmøtet *Komme på årsmøtet og være med og bestemme! (valgkomiteen er ferdig med sitt arbeid før møtet, så det er ingen fare for at du blir valgt inn i styret.) Sett av datoen allerede nå! Innkalling med dagsorden og informasjon om hvor årsmøtedokumentene kan rekvireres får du tilsendt senest 2 uker før årsmøtet. Kontaktinformasjon til ditt lag finner du her: www.personskadeforbundet.no og gå til Kontakt oss, Lokal- og fylkeslag.

Årsmøte i Vesterålen UTSATT
Årsmøte i Vesterålen UTSATT

Årsmøte i Sortland UTSATT
Årsmøte i Sortland UTSATT

Årsmøte i Østfold UTSATT
Årsmøte i Østfold UTSATT

Årsmøte i Midt-Troms UTSATT
Årsmøte i Midt-Troms UTSATT

Lederkonferanse UTSATT
Lederkonferanse UTSATT

Velkommen til en konferanse for leder eller nestleder i laget. Konferansen har som ett av målene at dere skal bli godt kjent på tvers av lagene og det blir gruppearbeid og erfaringsutveksling. Og sist - men ikke minst: Vi skal ha det trivelig!

Familieleir 2020
Familieleir 2020

Har dere en drøm om å ta med familien til et varmt og godt sted, men blitt stoppet av økonomi eller andre ting som følge av ulykke? Da har vi et tilbud for dere som er medlem hos oss. I år har vi kalt leiren «ferie som en familie»