Kurs & aktiviteter

For å melde deg på kurs, vennligst logg inn på din side.

Ikke medlem? Bli medlem her eller kontakt sekretariatet.

Mi/No-Hedmark inv.tilSkiblad
Mi/No-Hedmark inv.tilSkiblad

Sommerhappening! Midt- og Nord-Hedmark lokallag inviterer til Skibladnertur!

Familieleir 2018
Familieleir 2018

Her melder du din interesse for å delta på familieleiren 2018. Dere må også sende inn søknadsskjemaet for å bli vurdert. Søknaden sendes post@personskadeforbundet.no

Follolag til Røros
Follolag til Røros

Kjære medlemmer i Follo-laget: Bli med til Røros! Torsdag 16. august drar Follolaget medlemmer på tur til Røros. Dette blir en langhelg med retur søndag 19. august. Turen forutsetter en viss gangfunksjon da flere av aktivitetene foregår til fots. Det er også satt av tid til egen disponering som handling/avslapning.

Lederkonferanse 2018
Lederkonferanse 2018

Landsstyret og sekretariatet inviterer til lederkonferanse. Vi inviterer leder eller nestleder i alle lokal- og fylkeslag med direkte medlemmer til lederkonferanse på Thon hotell Opera torsdag 6. september.

Tillitsmannskonferansen 2018
Tillitsmannskonferansen 2018

Vi inviterer til Tillitsmannskonferansen 2018 som vi har kalt Glede i frivilligheten - frivillig glede! Konferansen arrangeres på Kiel-fergen.