Kurs & aktiviteter

For å melde deg på kurs, vennligst logg inn på din side.

Ikke medlem? Bli medlem her eller kontakt sekretariatet.

Julebord 2019
Julebord 2019

Personskadeforbundet LTN Drammen og omegn lokallag inviterer til julebord! 20.november 2019, kl 18.30

Informasjonsmøte om BPA
Informasjonsmøte om BPA

Humana vil gi info om brukerstyrt personlig assistanse. Ingen påmelding, bare møt opp. Sett av datoen 28 november, 12.00-14.00 Vi håper flest mulig vil komme. Ved spørsmål ta gjerne kontakt med Humana, Tlf 95043000 eller leder Vest Agder Personskadeforbund, Aid Rita Mortensen 90723253

Follo inviterer til julebord
Follo inviterer til julebord

Julebord fredag 29. november kl. 18.00 på Gamle Tårnhuset Restaurant på Kolbotn

Julebord i Asker og Bærum
Julebord i Asker og Bærum

Vi inviterer til julebord på Thon Hotel Oslofjord i Sandvika og håper vi ser deg denne kvelden! Starter med aperitiff kl 18:00 og middag kl 18:30. Det er julebuffe og vi har flotte gevinster til vårt lotteri! Vi får også i år besøk av Øystein Fidjeland som skal spille og synge for oss. Påmelding til Kristin, enten på telefon 92231123 eller e-post: kristinlevinsen@gmail.com. Mer informasjon og pris - se invitasjonen som er sendt ut eller på Min side.

Årsmøte i Steinkjer/Namsos
Årsmøte i Steinkjer/Namsos

Årsmøte i Ofoten
Årsmøte i Ofoten

Årsmøte i Midt/Nord-Hedmark
Årsmøte i Midt/Nord-Hedmark

Bli med og påvirk hva Personskadeforbundet LTN lokalt skal jobbe med i 2020! Du kan gjerne: *Sende inn forslag/ønsker om arrangement, aktiviteter eller annet, til lagets e-post senest 4 uker før årsmøtet *Komme på årsmøtet og være med og bestemme! (valgkomiteen er ferdig med sitt arbeid før møtet, så det er ingen fare for at du blir valgt inn i styret.) Sett av datoen allerede nå! Innkalling med dagsorden og informasjon om hvor årsmøtedokumentene kan rekvireres får du tilsendt senest 2 uker før årsmøtet. Kontaktinformasjon til ditt lag finner du her: www.personskadeforbundet.no og gå til Kontakt oss, Lokal- og fylkeslag.

Årsmøte i Romerike
Årsmøte i Romerike