Kurs & aktiviteter

For å melde deg på kurs, vennligst logg inn på din side.

Ikke medlem? Bli medlem her eller kontakt sekretariatet.

Årsmøte i Hordaland
Årsmøte i Hordaland

Bli med og påvirk hva Personskadeforbundet LTN lokalt skal jobbe med i 2020! Vi følger smittervernsforeskriftene. For mer informasjon om årsmøtet kontakt oss på hordaland@personskadeforbundet.no

Rusletur i Vest-Agder
Rusletur i Vest-Agder

Styret i Personskadeforbundet LTN Vest-Agder inviterer til rusletur onsdag 7. oktober i Furulunden, Mandal. Vi møtes ved parkeringsplassen rett bak hovedhuset på Risøbank kl.17.30. Ta med egen mat og drikke, klær etter vær og eventuelt et sitteunderlag. På grunn av koronasituasjoen trenger vi påmelding med navn og adresse til de som vil være med. Turen gjennomføres i henhold til FHI sine smittevernsregler! Påmelding (og eventuelt avmelding) gjøres til Ailin på mobil:40826501. Påmelding innen søndag 4.oktober. Vi gleder oss til tur, frisk luft og sosialt samvær! Hilsen Aid, Ailin, Elisabeth, Margrete og Jarle

Course image
Temakveld - Sorgen, når..
Course image
Temakveld - Sorgen, når..

Temakveld - ¨Sorgen, når livet ikke ble som vi hadde tenkt¨. Innlegg ved Aud Sunde Smemo, prest med videreutdanning i sjelesorg. Tirsdag 17. november kl 18-20 i kjelleren i Rådhuskvartalet (Rådhusgata 18) i Kristiansand. På gunn av koronasituasjonen må vi ha bindende påmelding til arrangementet og det er kun plass til 30 stykker. Send påmelding til vestagder@personskadeforbundet.no med navn og adresse til de som skal være med. Velkommen!

Årsmøte i Buskerud UTSATT
Årsmøte i Buskerud UTSATT

ÅRSMØTET ER UTSATT - NY DATO KOMMER! Bli med og påvirk hva Personskadeforbundet LTN lokalt skal jobbe med i 2020! Du kan gjerne: *Sende inn forslag/ønsker om arrangement, aktiviteter eller annet, til lagets e-post senest 4 uker før årsmøtet *Komme på årsmøtet og være med og bestemme! (valgkomiteen er ferdig med sitt arbeid før møtet, så det er ingen fare for at du blir valgt inn i styret.) Sett av datoen allerede nå! Innkalling med dagsorden og informasjon om hvor årsmøtedokumentene kan rekvireres får du tilsendt senest 2 uker før årsmøtet. Kontaktinformasjon til ditt lag finner du her: www.personskadeforbundet.no

Den usynlige skaden UTSATT
Den usynlige skaden UTSATT

Kurset er UTSATT, vi kommer tilbake med ny dato. Fulltegnet, men ta gjerne kontakt allerede nå for nytt kurs 13.-15. november. Kurs for deg med ¨Den usynlige skaden¨og som ønsker bedre mestring og kontroll av aktiviteter i hverdagen. For påmelding/informasjon kontakt Wenche på e-post: wenche@personskadeforbundet.no eller telefon 22 35 71 00.