Kurs & aktiviteter

For å melde deg på kurs, vennligst logg inn på din side.

Ikke medlem? Bli medlem her eller kontakt sekretariatet.

Medlemsmøte
Medlemsmøte

Medlemsmøte med Pizza

Bli med på gå tur :)
Bli med på gå tur :)

Kjære medlemmer i Personskadeforbundet LTN Oslo fylkeslag Har du lyst til å være med på en hyggelig høst-spasertur rundt Sognsvann torsdag 4.oktober kl 17.00 ?

Foredrag om hodeskade

Foredrag om hodeskade i Fredrikstad 20.10. Påmeldingen er gyldig ved registrert innbetaling til Personskadeforbundet LTN Østfold lokallag, konto 1503 07 57 952. Ikke elektronisk påmelding.

Likepersonskurs november 18
Likepersonskurs november 18

Likepersonsutvalget arrangerer kurs for nye og erfarne likepersoner. Kurset bidrar til økt kunnskap, motivasjon, engasjement og erfaringsutveksling om den viktige likepersontjenesten i forbundet vårt – både for nye og erfarne likepersoner. Målet for kurset er å styrke likerpersonene til å stå i rollen sin.

Julebord i Mosjøen
Julebord i Mosjøen

Velkommen til julebord! Et felles arrangement for medlemmene i Mosjøen og Rana. Det blir tradisjonellt julebord med levende musikk. Egenandel pr. person for julebordet er kr 300,-. For mer informasjon gå inn på Min side. Påmelding til: Maj Britt Justad - 46 68 58 38 eller Bente Kristin Hyttebakk - 48 12 22 74 Egenandel innbetales til konto 1503.47.49555 ved påmelding.

Julebord 2018 på Wallmans
Julebord 2018 på Wallmans