Kurs & aktiviteter

For å melde deg på kurs, vennligst logg inn på din side.

Ikke medlem? Bli medlem her eller kontakt sekretariatet.

Medikamentforedrag
Medikamentforedrag

Foredrag om medikamenter og ny lov om bilkjøring

Likepersonkurs 2019
Likepersonkurs 2019

Likepersonsutvalget arrangerer kurs for nye og erfarne likepersoner. Kurset bidrar til økt kunnskap, motivasjon, engasjement og erfaringsutveksling om den viktige likepersontjenesten i forbundet vårt – både for nye og erfarne likepersoner. Likepersoner er en ressurs for lagene og derfor går all påmelding og utvelgelse av hvem som deltar gjennom lagets styre.

Søndagsmiddag i Follo
Søndagsmiddag i Follo

Søndagsmiddag på Villa Sandvigen

S. Almås: Tilbake til livet