Kurs & aktiviteter

For å melde deg på kurs, vennligst logg inn på din side.

Ikke medlem? Bli medlem her eller kontakt sekretariatet.

Senioruker i Bulgaria
Søndagsmiddag Follo
Søndagsmiddag Follo

Styret i Follo lokallag ønsker å invitere sine medlemmer til middag. Dette finner sted på Villa Sandvigen ved Gjersjøen, Gamle Mossevei 65, søndag den 26. mai kl. 17.30.

KAFÉTREFF
KAFÉTREFF

Vi ønsker å invitere deg/dere til et hyggelig kafétreff på Kanel café Sandvika storsenter

MED RIGMOR PÅ OSLOFJORDEN
MED RIGMOR PÅ OSLOFJORDEN

Endelig er det tid for vår herlige rundtur på Oslofjorden igjen med den fine båten Rigmor, og vi gleder oss til å se akkurat DEG denne ettermiddagen.

BÅTEN RIGMOR PÅ OSLOFJORDEN
BÅTEN RIGMOR PÅ OSLOFJORDEN

INVITASJON MED BÅTEN RIGMOR PÅ OSLOFJORDEN TIRSDAG 11.JUNI 2019

Teater ¨Hu Dagmar¨ i Hedmark
Teater ¨Hu Dagmar¨ i Hedmark

Onsdag 12. juni kl 18:30 holder Kvennstuguteatret en forestilling som heter ¨Hu Dagmar¨ og lokllaget ønsker å dele denne opplevelsen med medlemmene mot en egenandel på kr 150,-. Det er mulig å kjøpe buffet i forkant av forestillingen i samfunnshuset på Vallset. Les mer her: https://www.facebook.com/pg/kvennstuguteatret/events/ (lenken må kopieres og limes inn i nettleseren) Påmeldingsfrist for arrangementet er 20. mai. Vi tar høyde for at forestillingen ¨Hu Dagmar¨ kan bli utsolgt. For påmelding kontakt lokllagets leder Lennart Kristmoen på tlf 938 456 575.

Tangen Dyrepark i Hedmark
Tangen Dyrepark i Hedmark

Lørdag 22. juni så byr vi på inngangen for våre store og små medlemmer til Tangen Dyrepark. Dyreparken er skiltet fra E6 ved Tangen. De har fyrt grillene i piknikområdet i parken, så vi oppfordrer alle til å pakke med seg den maten og drikken de ønsker. Det er også en liten kiosk der. Vi ser frem til en dag hvor vi kan kose oss i vårt felles selskap og utveksle erfaringer. Likepersoner vil også delta. For påmelding kontakt lokallagets leder Lennart Kristmoen på tlf 938 46 575.

Familieleir 2019
Familieleir 2019

Her melder du din interesse for å delta på familieleiren 2019. Dere må også sende inn søknadsskjemaet for å bli vurdert. Søknaden sendes post@personskadeforbundet.no

Follo til København
Follo til København

Styret i Follo lokallag ønsker å invitere sine medlemmer på langweekend i København til sosialt samvær på båten mellom Oslo og København samt i København.

Landsmøtet 2019
Landsmøtet 2019

Personskadeforbundet LTN avholder landsmøtet 6.-8 september 2019 på Clarion Hotel & Congress Oslo Airport, Hans Gaarders veg 15, 2060 Gardermoen. Påmelding går via laget.