Kurs & aktiviteter

For å melde deg på kurs, vennligst logg inn på din side.

Ikke medlem? Bli medlem her eller kontakt sekretariatet.

Middag Follo 22.4
Middag Follo 22.4

Styret i Follo lokallag ønsker å invitere sine medlemmer til middag. Dette finner sted på Villa Sandvigen ved Gjersjøen, Gamle Mossevei 65, søndag den 22. april kl. 17.00. Det er bra med parkeringsplasser der.

Medlemsmøte, likepersonmøte.
Medlemsmøte, likepersonmøte.

Medlemsmøte og Likeperson møte! Generalsekretæren og regionssekretæren vil være tilstede!

Årsmøte Fylkeslaget
Årsmøte Fylkeslaget

Innkalling til Årsmøte i Oppland fylkeslag!

Follolaget til København
Follolaget til København

Sosial happening !

Parkurs - Vi mestrer sammen
Parkurs - Vi mestrer sammen

Personskadeforbundet LTN har mer enn 33 års erfaring som organisasjon, og vet at mange par hvor den ene eller begge får en skade opplever store utfordringer i hverdagen.

sommerbowling/medlemsmøte
sommerbowling/medlemsmøte

Hyggelig samvær og morro

Familieleir 2018
Familieleir 2018

Her melder du din interesse for å delta på familieleiren 2018. Dere må også sende inn søknadsskjemaet for å bli vurdert. Søknaden sendes post@personskadeforbundet.no

Follolag til Røros
Follolag til Røros

Kjære medlemmer i Follo-laget: Bli med til Røros! Torsdag 16. august drar Follolaget medlemmer på tur til Røros. Dette blir en langhelg med retur søndag 19. august. Turen forutsetter en viss gangfunksjon da flere av aktivitetene foregår til fots. Det er også satt av tid til egen disponering som handling/avslapning.