Ticket to ride

Personskadeforbundet LTN og If har gjennom flere år samarbeidet for å påvirke russen til sikrere russebilkjøring.Kampanjen ’’Ticket to ride’’ har som mål at russen skal få feire og hygge seg i mest mulig trygge trafikkomgivelser.Vi mener den beste måten å gjøre kjøringen trygg på er gjennom en erfaren sjåfør.

Det er unge mennesker, god stemning, alkohol og trafikk noe som kan føre til farlige situasjoner.
Sammen med If skadeforsikring ønsker Personskadeforbundet LTN å gi et bidrag for å forhindre ulykker. En avtale med Personskadeforbundet LTN gir tilskudd til sjåfør til bilen to valgfrie netter i russetida. Bidraget fra Personskadeforbundet LTN og If er kroner 1 000,-.

Sjåføren må ha hatt sertifikat i minst fem år, og således være en erfaren sjåfør.Gjennom Ticket to ride får sjåføren betalt 1 000,- kroner for to oppdrag.

Avtalen om tilskuddet inngås ved at russen signerer en verdikupong de får av lokallagene og sender inn til sekretariatet. Verdikupong fås ved henvendelse til sekretariatet, eller ditt lokallag som du finner her: lokallag, eller registrer deg via appen vår på Facebook samtidig som du liker Personskadeforbundet LTN på Facebook.

Personskadeforbundet LTN ønsker med dette tiltaket å gjøre Personskadeforbundet LTN kjent for ungdom samtidig som vi håper antallet ulykker skal gå ned.Kjenner dere en ungdom som er skadet og kanskje vil ha godt av foreningens aktiviteter og tilbud.Kontakt ungdomsutvalget i Personskadeforbundet LTN på: post@personskadeforbundet.no

Verdikupongene må sendes inn før 1. juni.