Senioruker i Bulgaria?
07.02.2020 Forfatter: Gunn Kvalsvik

Personskadeforbundet LTN eier 8 leiligheter på det vakre anlegget Panorama Dreams ved den hyggelige landsbyen Svet Vlas, som ligger ca. 3 kilometer fra områdets største badeby Sunny Beach. I uke 20 og 21 er de reservert seniorer (+55 år).

Bulgarialeilighetene åpnet for reservasjon fra 1. januar for våre medlemmer. Det finnes fortsatt ledige leiligheter i hele sesongen pr medio januar, men om du ønsker å reise med andre seniorer kan du velge uke 20 eller 21.

Reise under seniorukene får du, i tillegg til allerede billige leiepriser, kroner 500,- ekstra i rabatt pr leilighet. I denne perioden er det stille og rolig på anlegget, og alle fasilitetene, som svømmebasseng og butikk, er ikke åpnet ennå.

Om tilbudet

Leilighetstilbudet vårt i Bulgaria er veldig populært blant våre medlemmer og mange returnerer når de først har tatt turen hit. Klimaet er behagelig, menneskene er vennlige, prisene er rimelige og maten er god.

Anlegget ligger midt mellom idyllen i den lille fiskerlandsbyen Svet Vlas og det yrende folkelivet på stranda i Sunny Beach, så her er det noe for enhver smak.

Bulgaria er kjent for en vakker kystlinje, flotte skoger og fjell, og for muligheter til mange forskjellige opplevelser. To av

leilighetene er tilrettelagt for rullestolbrukere med personløfter og dusjstol. Alle leilighetene var nymalt i 2018 og har fått nye møbler de siste årene. Det finnes også kjøpesenter 300 meter fra anlegget med alt av dagligvarer.

Interessert

Ta kontakt med Frank i sekretariatet på 22 35 71 00 eller frank@personskadeforbundet.no hvis du har spørsmål om leie av leilighetene eller ønsker å reservere.