• Forside
  • Nyheter
Personskadeforbundet LTN arrangerer familieleir i Bulgaria 8.-16. august 2020
31.01.2020 Forfatter: Frank Gjelsøy

Har dere en drøm om å ta med familien til et varmt og godt sted, men blitt stoppet av økonomi eller andre ting som følge av ulykke? Da har vi et tilbud for dere som er medlem hos oss. I år har vi kalt leiren «ferie som en familie»

Vi har siden 2012 arrangert leir for familier, dvs. foreldre og barn, i våre flotte leiligheter i Bulgaria. To av leilighetene er tilpasset rullestolbrukere og anlegget er veldig tilgjengelig med svømmebasseng, butikk, treningsfasiliteter og kort vei til stranden. Gå gjerne inn på nettsidene våre og les mer om leilighetene og anlegget eller ta kontakt.

Vi vet at som følge av ulykke kan det være store utfordringer for familier både økonomisk og med usikkerhet rundt den nye situasjonen. Vi tilbyr derfor deltagerne og bli med på familieleiren mot en egenandel på kr 1500,- pr deltager. Forbundet dekker flytur tur/retur Bulgaria, reise fra hjemsted inkludert overnatting på Gardermoen på hjemreisen, og oppholdet der samt en felles tur med middag i Bulgaria. Representantene fra forbundet vil ikke opptre som ledsagere under reisen, men vil lage felles samlinger og de har erfaring fra området.

Trenger du tips og råd for hva du bør pakke og tenke på for å få en vellykket reise, ikke nøl med å spørre. For mer informasjon og søknadskjema, ta kontakt med Frank på e-post: frank@personskadeforbundet.no eller på telefon 22 35 71 00.

Vi vil prioritere deltagere som ikke har vært med tidligere. Nyinnmeldte kan også søke på familieleiren. Vi tilbyr også utleie av leilighetene til våre medlemmer, se mer på våre hjemmesider.

Dere kan logge inn på Min side og hente søknadsskjema til familieleiren her: Min side
Eller send en epost og få søknadsskjema fra frank@personskadeforbundet.no.

Søknadsfristen er 15. mars

Frank Gjelsøy