Tren hjernen din
03.12.2019 Forfatter: Gunn Kvalsvik

Det er mye snakk om hvor viktig det er å trene. Kondis og muskeltrening vet vi gir god helseeffekt. Mindre fokus er det hjernetrening, som også er sentralt for helsen. Dette ønsker Hjernerådet å gjøre noe med.

Hjernerådet har derfor laget en 30-dagers-utfordring for bedre hjernehelse. Hver dag introduseres du for enkle og morsomme daglige oppgaver som kan inspirere til sunne vaner til beste for hjernen. I tillegg får du nyttig kunnskap om hjernen.

For å klare å gjennomføre utfordringen er det lurt å fortelle det til noen andre. Hvorfor ikke utfordre noen til å gjøre det sammen med deg?

Last ned ved å KLIKKE HER og skriv ut 30-dagers-utfordringen og heng den et synlig sted, for eksempel på kjøleskapet eller på baderomspeilet.

Personskadeforbundet LTN er, for de som ikke vet det, en av flere medlemmer og endel av  Hjernerådet.