• Forside
  • Nyheter
Hotelltilbud gjennom medlemskap i Personskadeforbundet LTN
29.05.2019 Forfatter: Gunn Kvalsvik

Gjennom vår paraplyorganisasjon, FFO, har medlemmer i dag hotellavtaler med tre landsdekkende kjeder. Tilsammen gir de god dekning. Kjedene er Scandic, Nordic Choice og Thon Hotels.

Avtalene med Scandic og Nordic Choice gjelder i hele Skandinavia, mens Thon Hotels har hoteller i Norge og Belgia. For FFOs medlemsorganisasjoner betyr dette gunstige priser på overnatting samt kurs og konferanser.

For deg som medlem i Personskadeforbundet LTN betyr det at du får rabatt på overnatting også når du reiser privat. Formålet er å kunne dekke medlemmers behov, ikke minst i distriktene.

Foruten gunstig priser, har hotellavtalene FFO inngår som intensjon å gjøre hotellene mer tilgjengelige for funksjonshemmede og kronisk syke.

For å oppnå de beste betingelsene lønner det seg å booke tidlig.