Velkommen til våre nye hjemmesider
07.09.2012 Forfatter: NN

Generalsekretær Ingeborg Dahl-Hilstad er stolt over å kunne ønske velkommen til Personskadeforbundet LTNs nye hjemmesider. – Vi har har jobbet lenge med å få løsningen på plass, og er glade for at vi har kommet fram til en fin og brukervennlig side.

Vi har involvert flere for å komme fram til en best mulig løsning på siden vår og det å komme fram til best mulig resultat har vært en lengre prosess. Det er viktig for oss å møte de som søker informasjon på nettet på en best mulig måte, sier Dahl-Hilstad. Flere og flere innmeldinger kommer via internett, og det er der folk leter etter informasjon.

Hjemmesidene skal være enkle å finne fram i for personer med kognitiv svikt, noe som har innvirket på både fargevalg og illustrasjoner. Sekretariatet har også jobbet med å oppdatere stoffet på siden vår, og det er lagt mye jobb i hvordan man best kan dele opp stoffet.

Siden er hovedsaklig delt i tre, en del for medlemmer og potensielle medlemmer, en del om rettigheter og en del om oss som organisasjon, sier Ingeborg Dahl-Hilstad. Vi har også gjort det enklere å melde seg inn, i og med at innmeldingen nå ligger på hver side og kommer tydeligere fram. Med disse grepene håper vi å nå medlemmene enda bedre med god informasjon, og at nye medlemmer finner enklere fram til oss.

NN