• Forside
  • Nyheter
Vi sier gjerne ja-takk til en større bit av "grasrot-kaka" til våre lag
22.03.2019 Forfatter: Gunn Kvalsvik

2018 ble et jubelår for grasrotandelen: 649 millioner kroner ble utbetalt til lag, organisasjoner og foreninger. Av dette mottok våre lokal- og fylkeslag i Personskadeforbundet LTN 250 tusen kroner.

Norsk Tippings kunder kan øremerke 7 % av summen de selv spiller for til et frivillig lag. Denne summen går ikke utover premieutbetalinga til deg som spiller! Du beholder hele premien selv!

Du kan enkelt gi din grasrotandel til et av våre lag; enten ved å registrere deg på hjemmesida til Grasrotandelen, eller oppgi lagets navn hos kommisjonær. Vipps så er det gjort!

Du kan når som helst endre hvem du gir din grasrotandel til. På vegne av våre lag i hele landet vil vi på forhånd si tusen takk til dere som velger å gi sin grasrotandel til et lag i
vår organisasjon.
Med mer penger til lagene får de bl.a. bedre muligheter til å gi medlemmene flere tilbud om hyggelige aktiviteter og arbeide enda mer med å forebygge at skader oppstår.

Har du spørsmål så kontakt gjerne en av oss på telefon 22 35 71 00

Vennlig hilsen regionssekretærene Christina og Wenche