Familieleir 2019
11.03.2019 Forfatter: administrator

Personskadeforbundet LTN tilbyr plasser på vår familieleir i 2019 til våre leiligheter i Panorama Dreams i Bulgaria hvor dere kan være en uke sammen med andre familier i forbundet.

Familieleir 2019, 6.-13. august 2019

Familieleiren har avgang fra Oslo Lufthavn, Gardermoen. Her samles alle deltagerne før flyturen for å bli kjent og få billetter. Vi ønsker tilby gode rammer slik at flere familier skal få gleden av å oppleve ferie sammen i et annet land. Familier som har opplevd ulykker og skader kan av ulike grunner finne det vanskelig å reise på ferie. Det kan være økonomi, usikkerhet rundt det å reise til et nytt sted eller rett og slett utrygghet i reisesituasjonen. Egenandel er kr 1 500 per person og inkluderer reisen, opphold og eventuelt tilknytningsfly.

Familiene må være selvhjulpne siden reiseledere ikke skal fungere som assistenter. Vi har leiligheter som er fullt tilrettelagt og anlegget passer godt for funksjonshemmede. Vi har lagt ved en artikkel fra en tidligere deltager son du finner på høyre side.

Familier som vil være med på dette må sende en enkel søknad om deltagelse til Familie- og ungdomsutvalget. Søknadsskjema og mer informasjon får dere ved å logge deg i på “Min side” øverst til høyre. Har dere spørsmål om turen kan dere henvende dere til Frank på post@personskadeforbundet.no eller telefon 22 35 71 00.

Søknadsfrist er 29. mars 2019.

administrator