Har du et engasjert hode og masse hjertevarme?
07.02.2019 Forfatter: Gunn Kvalsvik

2019 er landsmøteår, og valgkomiteen er igjen på jakt etter de gode hodene til å drive forbundet framover. – Det er ingen hemmelighet at frivilligheten er i endring, og vi som organisasjon må se om det betyr at også vi skal endre oss, sier valgkomiteens leder Svein Ove Langeland.

Valgkomiteen, som består av Svein Ove Langeland (Rogaland), Hege Hansen (Østfold) og Lill-Tove Pedersen (Harstad), har startet jakten på de gode kreftene. De oppfordrer alle til å sende tips om gode kandidater til valgkomiteen ved leder Svein Ove på sovlang@haugnett.no

Husk å spørre kandidaten du fremmer om de kan tenke seg å stille. I henhold til vedtektene skal også et flertall i styre og stell i forbundet selv være berørt av skader.

Valgkomiteen minner om at det ikke bare er landsstyret som skal velges, men også kontrollkomite, vedtektskomite og selvsagt valgkomite.

– Kanskje jeg gjør meg selv arbeidsledig om jeg gjør en for god jobb, avslutter Langeland blidt.

FRIST FOR FORSLAG PÅ KANDIDATER ER 20. MAI 2019.