Bulgarialeilighetene - leie og aktiviteter i 2018
Forfatter: Frank Gjelsøy

Personskadeforbundet LTN eier 8 leiligheter på vakre Panorama Dreams  i St. Vlas (Sveti Vlas), som ligger ca.3 kilometer fra områdets største badeby Sunny Beach. Der har medlemmer muligheter til en rimelig ferie i et godt klima og med mye vakker natur.

Leie av leilighetene for medlemmer

Bulgaria er kjent for en vakker kystlinje, flotte skoger og fjell. Og med muligheter til mange forskjellige opplevelser. To av leilighetene er tilrettelagt for rullestolbrukere, og du kan lese beskrivelse av alle leilighetene her.

Som medlem i Personskadeforbundet LTN kan du leie leilighet til en rimelig pris med en leilighet per medlemskap. Dersom du som medlem er interessert, send en e-post til: post@personskadeforbundet.no

Senioruker i Bulgaria

Vi gjentar vårt tilbud for våre seniormedlemmer og vi har reservert leilighetene på Panorama Dreams til dette formålet til våren.

Tilbudet til seniorer gjelder i uke 20 og uke 21, altså i perioden fra den 14. mai – til den 27. mai. Målet med ukene er at flere i samme aldergruppe kan bli kjent med hverandre og å gi seniorer reservert tilgang på tilrettelagte leiligheter.

Det bør også legges til at mange mener at våren, som ikke akkurat er høyssesong, er den vakreste årstiden ved Svartehavet.

– Det er en perfekt reise for deg som både ønsker å være litt alene, men som også vil ha muligheten til å bli kjent med andre i samme situasjon. Aldersmessig har vi definert seniorer som personer fra 55 år og oppover, og tilbudet gjelder både single og par.

Familieleir 2018, 7.-14. august 2018

Familieleiren har som tidligere år avgang fra Oslo Lufthavn, Gardermoen. Her samles alle deltagerne før flyturen for å bli kjent og få billetter. Vi ønsker tilby gode rammer slik at flere familier skal få gleden av å oppleve ferie sammen i et annet land. Familier som har opplevd ulykker og skader kan av ulike grunner finne det vanskelig å reise på ferie. Det kan være økonomi, usikkerhet rundt det å reise til et nytt sted eller rett og slett utrygghet i reisesituasjonen.

Personskadeforbundet LTN tilbyr plasser på vår familieleir i 2017 til våre leiligheter i Panorama Dreams i Bulgaria hvor dere kan være en uke sammen med andre familier i forbundet. Egenandel er kr 1 500 per person og inkluderer reisen, opphold og eventuelt tilknytningsfly.

Familiene må være selvhjulpne siden reiseledere ikke skal fungere som assistenter. Vi har leiligheter som er fullt tilrettelagt og anlegget passer godt for funksjonshemmede.

Familier som vil være med på dette må sende en enkel søknad om deltagelse til Familie- og ungdomsutvalget. Søknadsskjema og mer informasjon får dere ved å henvende dere til Frank på post@personskadeforbundet.no eller telefon 22 35 71 00.

Frank Gjelsøy