Medlemssystemet i fokus
27.11.2017 Forfatter: Gunn Kvalsvik

Landsstyret og ledere fra lokallag møttes i helgen til ledermøte på Gardermoen. Målet var å gå inn i funksjonene som ligger i det nye medlemssystemet både for enkeltmedlemmer og lag.

De 55 deltakerne møttes til et tettpakket program på fredag etter lunsj, og samlingen ble avsluttet søndag midt på dagen. Tidspunkt som ble valgt fordi folk skal befraktes fra nord, syd, øst og vest.

Som vanlig var det hyggelig å treffe gamle venner, bekjente samt å hilse på nye. Stemningen var upåklagelig.

-Det viktigste med denne ledersamlingen og helgen var å lære mer om det nye medlemssystemet og hvordan dette blant annet kan brukes for å gjøre lokallagenes arbeid lettere, fastslår styreleder i Personskadeforbundet LTN Eli Eiklid.

I løpet av helgen lærte deltakerne medlemssystemets mange finesser. Det var Frank Gjelsøy og Christina Thanger fra sekretariatet som stod for innføringen. De har begge vært aktive i utviklingen av systemet og har derfor mye kunnskap om muligheter og begrensninger.