Spørreundersøkelse om Grunnstønadsordningen
30.10.2017 Forfatter: administrator

Rambøll Management Consulting og Proba Samfunnsanalyse gjennomfører på oppdrag for Arbeids- og sosialdepartementet en gjennomgang av grunnstønadsordningen. Den sentrale problemstillingen i prosjektet er å analysere og vurdere grunnstønadens innretting og resultatoppnåelse, med vekt på om dagens ordning er tilstrekkelig treffsikker og fleksibel i forhold til å fange opp de som har de største ekstrautgiftene.

Vi ønsker at du som mottar grunnstønad tar deg tid til å besvare undersøkelsen. Formålet med spørreundersøkelsen vil være å kartlegge hvor fornøyd du er med ordningen.

Du besvarer undersøkelsen ved å trykke på linken under.

Dersom du har spørsmål til undersøkelsen kan du ta kontakt med Kristian Roksvaag i Rambøll Management Consulting, tlf 41 44 27 71 eller epost krro@ramboll.com. Vi setter pris på om undersøkelsen er gjennomført innen 15.november.

På forhånd, takk for hjelpen!

administrator