• Forside
  • Nyheter
Leir for ungdom og unge voksne medlemmer mellom 16 – 26 år
Forfatter: administrator

Personskadeforbundet LTN arrangerer 12.-14. januar 2018 leir for ungdom og unge voksne mellom 16 og 26 år med funksjonsnedsettelser og som er medlemmer i forbundet, leiren arrangeres på Quality Hotel™ Sarpsborg.

Personskadeforbundet LTN arrangerer i 2018 leir for ungdom og unge voksne mellom 16 og 26 år med funksjonsnedsettelser og som er medlemmer i forbundet. På leiren vil deltagerne bli kjent med andre ungdommer i forbundet, og vi vil snakke om å bruke sosiale medier for å opprettholde kontakten med de du blir kjent med. På leiren vil deltagerne også få en innføring i hvordan de kan påvirke egen situasjon i nærmiljøet gjennom etablerte kanaler som politisk arbeid, frivillig arbeid, kampanjer ol.

Leiren arrangeres på Quality Hotel™ Sarpsborg, hotellet har Superland og Badeland vegg i vegg. Tanken er at vi skal oppleve aktivitetene i disse to ”landene” med to ivrige instruktører som skal skreddersy et tilbud for oss på lørdag. Hotell og Superland

Vi starter på fredag 1730 med en liten samling hvor vi blir litt kjent, og spiser felles middag en time etterpå. På lørdag får vi tre måltider, og søndag blir det frokost og vi avslutter med en god lunsj før vi drar hjem. Vi tar pauser underveis og vil forsøke å ivareta alle hensyn.

Det er mange aktiviteter vi kan prøve oss på! Vi snakker forskjellige sklier, spacebowl, strømkanal, boblebad og en sopp, og i Superland finnes det klatrevegg, labyrint, minigolf og ballbinge. Valg av aktiviteter finner vi sammen ut av på leirens første dag. Det er viktig at alle blir inkludert i aktivitetene, så vi vil strekke oss langt for at alle skal kunne delta. Vi ber om at deltagerne har med tøy som er godt å bevege seg i, og badetøy hvis du har anledning til å delta i bassenget.

Det er en egenandel på leiren på kr 500,- utover dette dekker Personskadeforbundet LTN reisen helt hjemmefra og tilbake (selvfølgelig på billigste måte), overnatting 2 netter på Quality Hotel™ Sarpsborg , inngang på Badeland og Superland og måltider under hele helgen.
Leiren er for medlemmer mellom 16-26 år, hvis noen har behov for ledsager vil de få ha med det.

For å bli litt bedre kjent med deg og for å kunne tilpasse opplegget denne helgen har vi veldig enkelt søknadsskjema vi ber om at du fyller ut. For å få skjemaet eller du ønsker å vite mer om leiren ta kontakt med Frank på frank@personskadeforbundet.no eller 22 35 71 00. Søknadsfristen for leiren er 8. desember 2017.

administrator