Landsmøte 2017
21.09.2017 Forfatter: administrator

Sist helg ble Personskadeforbundet LTNs landsmøte avholdt. I tillegg til gjensyn med mange kjente, var det en helg med bra driv og konstruktiv debatt.

Generalsekretær Ingeborg Dahl-Hilstad er svært fornøyd med et landsmøte med god debatt og en fruktbar debattkultur.

– Jeg synes at det var hyggelig å møte engasjerte landsmøtedeltakere. Selv om engasjementet og temperaturen innimellom var stigende, foregikk alt i høflige former og med hyggelig tone. Det er bra, sier hun.

Dahl-Hilstad sier videre at hun og resten av sekretariatet er klare for å brette opp armene og jobbe med våre felles mål de neste to årene.

Landsstyret
Et nytt landsstyre ble valgt under landsmøtet. Hilde Valberg, leder gjennom mange år valgte å trekke seg og Eli Eiklid ble valgt uten motkandidat. landsstyret skal ha sitt første møte 2. og 3. oktober, og en av oppgavene de har da er å sette sammen utvalgene som jobber med viktige temaer for forbundet.

Har dere en ressursperson i laget? Send oss navn og en kort beskrivelse av hva vedkommende kan bidra med til oss.

Her er medlemmene i det nye landsstyret:
Eli Eiklid (leder),  Steinkjer og Namsos lokallag
Trond Mikalsen (nestleder), Finnmark fylkeslag