Familieleir 2017, Vi - familien sammen på ferie
03.02.2017 Forfatter: Frank Gjelsøy

Familieleiren  arrangeres i Bulgaria 1.-8. august på vårt vakre anlegg Panorama Dreams.

Familieleiren har som tidligere år avgang fra Oslo Lufthavn, Gardermoen. Her samles alle deltagerne før flyturen for å bli kjent og få billetter. I år er temaet “Vi- familien sammen på ferie”. Vi vet at det ikke er en selvfølge for alle familier å gjøre dette, og vi ønsker tilby gode rammer slik at flere familier skal få gleden av å oppleve ferie sammen i et annet land. Familier som har opplevd ulykker og skader kan av ulike grunner finne det vanskelig å reise på ferie. Det kan være økonomi, usikkerhet rundt det å reise til et nytt sted eller rett og slett utrygghet i reisesituasjonen.

Personskadeforbundet LTN tilbyr plasser på vår familieleir i 2017 til våre leiligheter i Panorama Dreams i Bulgaria hvor dere kan være en uke sammen med andre familier i forbundet. Egenandel er kr 1 500 per person og inkluderer reisen, opphold og eventuelt tilknytningsfly.

Familiene må være selvhjulpne siden reiseledere ikke skal fungere som assistenter. Vi har leiligheter som er fullt tilrettelagt og anlegget passer godt for funksjonshemmede.

Familier som vil være med på dette må sende en enkel søknad om deltagelse til Barne- og ungdomsutvalget. Søknadsskjema og mer informasjon får dere ved å henvende dere til Frank på post@personskadeforbundet.no eller telefon 22 35 71 00. Søknadsfrist er 25. mars.

Frank Gjelsøy