Erstatningssakens A-B-C
23.12.2016 Forfatter: NN

Når du blir utsatt for en ulykke, går ofte mye tid med til å sette deg inn i rettigheter, plikter og prosesser. Mange leter etter en forutsigbarhet, og bruker dyrebare krefter på å finne fram i et ukjent system.

Ingen erstatningssaker er like, for ingen personer eller ulykker er like. Men noe er likt i sakene, og de tingene har vi forsøkt å samle i denne brosjyren om erstatningssakens abc. Brosjyren er kun tilgjengelig på nett, men som en pdf som du kan skrive ut hvis du vil notere på den. Personskadeforbundet LTN håper at brosjyren gir informasjon og forutsigbarhet, og kan svare på noen spørsmål som dukker opp underveis.

Du finner brosjyren her.

NN