Medisinsk juridisk nakketraumeseminar
05.09.2016 Forfatter: Christina Thanger

I dag, den 5. september, arrangerer Personskadeforbundet LTN seminar om nakkeskader.

Over 100 deltakere fra helse-., forsikring og advokatbransjen deltar på seminaret som kan skilte med sentrale foredragsholder fra Norge og Sverige. På programmet står både professor Mats Svensson fra Chalmers Tekniske Universitet, Göteborg og docent Olle Bunketorp fra Sahlgrenska akademia.

I tillegg stiller professor Audun Stubhaug fra Oslo Universitetssykehus, Dr. Med Ole Jørgen Kirekby, samt advokatene Mildrid Felland og Einar Lohne fra henholdsvis Gjensidige forsikring og Advokatfirmaet Langseth.

I tillegg til Personskadeforbundet LTN, har advokatkontorene Simonsen Vogtwiig, Advokatforum og Helland og Ingebrigtsen bistått ved å sitte i programkomiteen.

Dagen skal avsluttes med en paneldebatt.

Christina Thanger