• Forside
  • Nyheter
Som medlem kan du leie en av leilighetene våre i Bulgaria!
06.01.2016 Forfatter: NN

Nå har vi åpnet for reservering av leilighetene våre på Panorama Dreams i Sveti Vlas for sesongen 2016.

Personskadeforbundet LTN eier 8 leiligheter på vakre Panorama Dreams  i St. Vlas (Sveti Vlas), som ligger ca.3 kilometer fra områdets største badeby Sunny Beach. Der har medlemmer muligheter til en rimelig ferie i et godt klima og med mye vakker natur. Bulgaria er kjent for en vakker kystlinje, flotte skoger og fjell. Og med muligheter til mange forskjellige opplevelser. To av leilighetene er tilrettelagt for rullestolbrukere, og du kan lese beskrivelse av alle leilighetene her.

Som medlem i Personskadeforbundet LTN kan du leie leilighet til en rimelig pris med en leilighet per medlemskap. Dersom du som medlem er interessert, send en e-post til: post@personskadeforbundet.no

VÅRLIGE SENIORUKER I BULGARIA

Etter gjentatte henvendelser fra medlemmer som ønsker et eget tilbud for seniorer, har vi reservert leilighetene på Panorama Dreams til dette formålet til våren.

Tilbudet til seniorer gjelder i uke 20 og uke 21, altså i perioden fra den 16. mai – til den 29. mai. Målet med ukene er at flere i samme aldergruppe kan bli kjent med hverandre og å gi seniorer reservert tilgang på tilrettelagte leiligheter.

Det bør også legges til at mange mener at våren, som ikke akkurat er høyssesong, er den vakreste årstiden ved Svartehavet.

– Det er en perfekt reise for deg som både ønsker å være litt alene, men som også vil ha muligheten til å bli kjent med andre i samme situasjon. Aldersmessig har vi definert seniorer som personer fra 55 år og oppover, og tilbudet gjelder både single og par, forklarer Personskadeforbundet LTNs konsulent Frank Gjelsøy. Det er han som administrer utleie av leilighetene og dermed også seniorturen.

Hele denne artikkelen kan du lese i LEVE MED nr. 1 – 2016 som kommer ut i slutten av januar og du finner den under Kurs & Aktiviteter.

NN