Vant iPad Air
17.04.2015 Forfatter: Gunn Kvalsvik

Leif Gunnar Hombrekk fra Follo lokallag ble den heldige vinner av en iPad Air etter å ha sendt oss e-post om at han ønsker å få tilsendt fakturaen sin på e-post.

Fakturaer på e-post er en forenkling for medlemmer som ønsker det, og det sparer forbundet for mye arbeid og portoutgifter, sier generalsekretær Ingeborg Dahl-Hilstad. Av over 300 innsendte fikk hun gleden av å gratulere Hombrekk med en ny iPad.

Personskadeforbundet LTN håper at flere vil følge Hombrekks eksempel og be om å få fakturaen sin på e-post. Denne nye forsendelsesmåten er nemlig besparende på mange måter; tid, penger og ikke minst miljøet!

Send en e-post til: medlemmer@personskadeforbundet.no og oppgi at du heretter ønsker å få tilsendt faktura på e-post, og til hvilken e-post-adresse – og gjerne ditt medlemsnummer!