• Forside
  • Nyheter
"Johnny Virker i turbotrøbbel" av Øyvind «Vinni» Sauvik
10.10.2014 Forfatter: Frank Gjelsøy

Øyvind «Vinni» Sauvik har laget en flott barnebok med friske illustrasjoner. Vår egen Selius er en av karakterene i boka om den overaktive minien Johnny Virker.

Johnny Virker i Turbotrøbbel er laget etter en ide av Pekka Lundefaret som mange av våre medlemmer kjenner via medlemsbladet vårt. Han har tidligere vært involvert i flere prosjekter med Personskadeforbundet LTN og har et stort engasjement for trafikksikkerhet. Med på laget er hans bror Ole-Martin Lundefaret som har laget de gode illustrasjonene og Øyvind «Vinni» Sauvik som har vært hovedforfatter. Boka er på 90 sider og koster 298,hvor 5,- kroner går til Personskadeforbundet LTN.

Her kan du lese pressemeldingen fra Kagge Forlag.

Her kan du kjøpe boka fra Haugenbok.

Frank Gjelsøy