Stolthetsparaden 2014
04.06.2014 Forfatter: Christina Thanger

13. juni blir Stolthetsparaden 2014 arrangert av ULOBA i Oslo.

Stolthetsparaden er en del av Independent Living-dagene i Norge som arrangeres 13. og 14. juni. Se mer informasjon om begge dagene her.

Stolthetsparaden 2014 har to fokusområder og det er Borgerstyrt personlig assistanse (BPA) og funksjonshemmedes rett til arbeid. Begge svært viktige områder, som også våre medlemmer i Personskadeforbundet LTN blir berørt av.

Årets parade går fra Eidsvolls plass foran Stortinget kl 12.00. Før paraden går vil ULOBA SAs daglige leder Vibeke Marøy Melstrøm holde en appell. For mer informasjon om denne dagen, se ULOBA sin nettside her.

Vi oppfordrer alle som kan og vil til å være med på paraden!

Christina Thanger

13. juni blir Stolthetsparaden 2014 arrangert av ULOBA i Oslo.