• Forside
Hvordan er det å leve med konsentrasjonsvansker og redusert hukommelse etter skade?

Personskadeforbundet LTN arrangerer kurs om dette og målet med kurset er å gi grunnleggende kunnskap om kognisjon, kognitiv svikt og hvordan man jobber med kognitiv rehabilitering.

For mer informasjon om kurset og påmelding, se her.

Kurset har en egenandel på kr 500,- pr. deltager.

Kurs & aktiviteter

For å melde deg på kurs, vennligst logg inn på din side.

Ikke medlem? Bli medlem her eller kontakt sekretariatet.

Årsmøte i Lillehammer
Årsmøte i Lillehammer

Varsel om årsmøte 2020 02.06.20 kl 18.00 Lillehammer Microbryggeri Elvegata 19 2609 Lillehammer Påmelding innen 28.05.20 kl 18.00 På Grunn av Coronna, må vi ha påmelding ! lillehammeromeng@personskadeforbundet.no

Ex. ord. årsmøte Follo
Ex. ord. årsmøte Follo

Ex. ord. årsmøte i Follo 3. juni

Tema kafé på Løten
Tema kafé på Løten

Lokallaget inviterer til et treff for våre medlemmer med enkel servering. Likepersoner er tilstede slik at dere har mulighet til å få treffe dem. Vi har hatt en spesiell tid nå og det er mer viktig enn noen gang å få kunne treffe likesinnede. Har dere noen spørsmål kontakt Lennart på e-post: hedmark@personskadeforbundet.no Velkommen!

Årsmøte i Østfold
Årsmøte i Østfold

Bli med og påvirk hva Personskadeforbundet LTN Østfold skal jobbe med i 2020! Grunnet FHI sine retningslinjer, må vi ha påmelding om hvem som kommer, for og ivareta smittevernreglene. Påmelding innen 8.6.2020 til Hege T Hansen på mobil: 415 43 110 eller e-post: ostfold@personskadeforbundet.no

Årsmøte i Buskerud UTSATT
Årsmøte i Buskerud UTSATT

Årsmøte i Aust-Agder UTSATT
Årsmøte i Aust-Agder UTSATT

Årsmøte i Finnmark UTSATT
Årsmøte i Finnmark UTSATT

ÅRSMØTET ER UTSATT - NY DATO KOMMER! Bli med og påvirk hva Personskadeforbundet LTN lokalt skal jobbe med i 2020! Du kan gjerne: *Sende inn forslag/ønsker om arrangement, aktiviteter eller annet, til lagets e-post senest 4 uker før årsmøtet *Komme på årsmøtet og være med og bestemme! (valgkomiteen er ferdig med sitt arbeid før møtet, så det er ingen fare for at du blir valgt inn i styret.) Sett av datoen allerede nå! Innkalling med dagsorden og informasjon om hvor årsmøtedokumentene kan rekvireres får du tilsendt senest 2 uker før årsmøtet. Kontaktinformasjon til ditt lag finner du her: www.personskadeforbundet.no og gå til Kontakt oss, Lokal- og fylkeslag.

Årsmøte i Harstad UTSATT
Årsmøte i Harstad UTSATT

Årsmøte i Hordaland UTSATT
Årsmøte i Hordaland UTSATT

Årsmøte i Rogaland UTSATT
Årsmøte i Rogaland UTSATT

ÅRSMØTET ER UTSATT. - NY DATO KOMMER! Bli med og påvirk hva Personskadeforbundet LTN lokalt skal jobbe med i 2020! Du kan gjerne: *Sende inn forslag/ønsker om arrangement, aktiviteter eller annet, til lagets e-post senest 4 uker før årsmøtet *Komme på årsmøtet og være med og bestemme! (valgkomiteen er ferdig med sitt arbeid før møtet, så det er ingen fare for at du blir valgt inn i styret.) Sett av datoen allerede nå! Innkalling med dagsorden og informasjon om hvor årsmøtedokumentene kan rekvireres får du tilsendt senest 2 uker før årsmøtet. Kontaktinformasjon til ditt lag finner du her: www.personskadeforbundet.no og gå til Kontakt oss, Lokal- og fylkeslag.

Årsmøte i Sortland UTSATT
Årsmøte i Sortland UTSATT

Årsmøte i Midt-Troms UTSATT
Årsmøte i Midt-Troms UTSATT

Familieleir 2020 AVLYST
Familieleir 2020 AVLYST

Har dere en drøm om å ta med familien til et varmt og godt sted, men blitt stoppet av økonomi eller andre ting som følge av ulykke? Da har vi et tilbud for dere som er medlem hos oss. I år har vi kalt leiren «ferie som en familie»

Lederkonferanse UTSATT
Lederkonferanse UTSATT

Velkommen til en konferanse for leder eller nestleder i laget. Konferansen har som ett av målene at dere skal bli godt kjent på tvers av lagene og det blir gruppearbeid og erfaringsutveksling. Og sist - men ikke minst: Vi skal ha det trivelig!

Den usynlige skaden UTSATT
Den usynlige skaden UTSATT

Kurset er UTSATT, vi kommer tilbake med ny dato. Fulltegnet, men ta gjerne kontakt allerede nå for nytt kurs 13.-15. november. Kurs for deg med ¨Den usynlige skaden¨og som ønsker bedre mestring og kontroll av aktiviteter i hverdagen. For påmelding/informasjon kontakt Wenche på e-post: wenche@personskadeforbundet.no eller telefon 22 35 71 00.