• Forside
Årsmøte for Personskadeforbundet LTN Steinkjer og Namsos lokallag

PÅ ÅRSMØTET HAR DU MULIGHET FOR Å PÅVIRKE OG BESTEMME HVA DITT LAG SKAL SATSE PÅ I 2017!

Du kan sende inn forslag/ønsker om arrangement, aktiviteter eller annet: til lagets e-post senest 4 uker før årsmøtet og du kan komme på årsmøtet og bruke stemmeretten din! (valgkomiteen er ferdig med sitt arbeid før møtet, så det er ingen fare for at du blir valgt inn i styret)

Personskadeforbundet LTN Steinkjer og Namsos lokallag holder sitt årsmøte i Bomveien 3, Steinkjer, lørdag den 18.02.2017 kl 15.00. Kontaktperson: Eli Eiklid, tlf. 992 52 703.

Innkalling med dagsorden og informasjon om hvor årsmøtedokumentene kan rekvireres får du tilsendt senest 2 uker før årsmøtet.

Velkommen!

Kurs & aktiviteter

For å melde deg på kurs, vennligst logg inn på din side.

Ikke medlem? Bli medlem her eller kontakt sekretariatet.

Ledersamling
Ledersamling

Personskadeforbundet LTN arrangerer konferanse for leder i laget og den i styret med tilgang i medlemssystemet på Thon Hotel Oslo Airport. Vi ber om at laget melder på deltagerne gjennom medlemssystemet. Alle lag kan melde på to personer, det er ingen egenandel på dette arrangementet. Merk at deltagerne må ha tilgang til medlemssystemet for å delta, og ber om at de som har tilgang på bærbar pc tar med denne.

Julebord 2017
Julebord 2017

Vi starter med en middag på Scandic Park Drammen kl 16.30 for middag og går over til Teatret litt før Kl:19.00 For å se Kollaps i kulissene.