Kurs & aktiviteter

For å melde deg på kurs, vennligst logg inn på din side.

Ikke medlem? Bli medlem her eller kontakt sekretariatet.

Familieleir 2017
Familieleir 2017

Familieleiren har som tidligere år avgang fra Oslo Lufthavn, Gardermoen. Her samles alle deltagerne før flyturen for å bli kjent og få billetter. I år er temaet “Vi- familien sammen på ferie”. Det er ikke flere plasser igjen på familieleiren i 2017.

Kognitivt kurs
Kognitivt kurs

Målet med kurset er å gi informasjon og kunnskap om hvordan man kan leve best mulig etter å ha blitt påført hode- og nakkeskade. klikk på "min side" øverst til høyre for påmelding til kurset.

Landsmøtet 2017
Landsmøtet 2017

Personskadeforbundet LTN avholder landsmøtet 8.-10 september 2017 på Clarion Hotel & Congress Oslo Airport, Hans Gaarders veg 15, 2060 Gardermoen. Påmelding går via laget.