Administrasjon

Ingeborg Dahl-Hilstad
  • Ingeborg Dahl-Hilstad

• Ansvarlig for den daglige driften av sekretariatet, og for at landsmøtets og landsstyrets vedtak følges.

Per Oretorp
  • Per Oretorp

• Assisterende generalsekretær er også seniorrådgiver med særlig ansvar for områdene erstatningsrett og samferdsel. Varamedlem i Rettsikkerhetsfondet.

Birte Sand Rismyhr
Wenche Solløst
  • Wenche Solløst

• Jobber med lokal- og fylkeslag i helseregion Sør-Øst.
    Prosjektleder for par-kurs siden 2012. Medlem av sentralt likepersonutvalg.

Christina Thanger
  • Christina Thanger

• Jobber med lokal- og fylkeslag i helseregionene midt, vest og nord. Administrator for ExtraStiftelsens prosjekter og har kontakten mot FUNKIS.

Frank Gjelsøy
  • Frank Gjelsøy

• Ansvarlig for tillitsmannskonferansen. Ivaretar avtaler med hoteller og andre eksterne samarbeidspartnere. Er også ansvarlig for inntektsbringende arbeid.

Hilde Andresen
  • Hilde Andresen

• Ansvarlig for oppdatering av medlemsregisteret og utsending av materiell, samt sentralbord og resepsjon i 50% stilling.

Ann-Karin Grønvold
Rugile Lapinskaite