Innmelding

Fyll ut skjemaet nedenfor for å melde deg inn i Personskadeforbundet LTN.Ønsker du å få tilsendt innmeldingsskjema og informasjon om medlemskap, kan du velge “Innmeldingspapirer pr post” under “Medlemskapstype”.

Navn *
Fødselsdato (dd.mm.åååå)
Kjønn
Postnr og sted
Medlemskapstype *
Øvrige medlemmer av familien (barn inntil 15 år)
Navn Fødselsdato (dd.mm.åååå)
Jeg er
Skadetype (hvis skadet)

Personskadeforbundet LTN arbeider for alle som er skadet, deres pårørende og etterlatte.Vi gir råd til enkeltmennesker slik at de skal klare å navigere innenfor systemet, og der systemet ikke er godt nok arbeider vi for å endre dette.Personskadeforbundet LTN jobber med skadeforebyggende arbeid generelt og trafikksikkerhet spesielt, og vi er en sentral pådriver innen personskade – erstatningsretten.Vi jobber aktivt i forhold til rehabilitering og hvordan kommunene følger opp dem som kommer hjem fra sykehus med stort hjelpebehov.

Vi ønsker skadde, pårørende og etterlatte velkommen som medlemmer i Personskadeforbundet LTN.

Alle former for medlemskap gir deg rett til å benytte vår rådgivende tjeneste og våre øvrige tilbud.Vårt medlemsblad er inkludert i prisen.

(medlemskapet gjelder i 12 måneder fra fakturadato)

Ungdomsmedlemskap (15 – inntil fylte 25 år): kr 100,-
Enkeltmedlem:  kr 300,-
Familiemedlem (barn inntil 15 år): kr 400,-