Ticket to ride

Personskadeforbundet LTN og If har gjennom flere år samarbeidet for å påvirke russen til sikrere russebilkjøring.Kampanjen ’’Ticket to ride’’ har som mål at russen skal få feire og hygge seg i mest mulig trygge trafikkomgivelser.Vi mener den beste måten å gjøre kjøringen trygg på er gjennom en erfaren sjåfør.

If og Personskadeforbundet LTN gir derfor et bidrag på 1 000,- kroner til hver russebil som skaffer en erfaren sjåfør.
Betingelsene for å få 1000 kroner er:
Russen som inngår avtalen med Personskadeforbundet LTN og If Skadeforsikring skal skaffe en sjåfør
som har hatt førerkort i minst fem år, og som kjører  to netter i russetiden.
Russen sender inn verdikupong med navn og kontonummer. Verdikupong fås ved henvendelse til sekretariatet, eller ditt lokallag som du finner her: lokallag eller registrere seg via appen vår på Facebook. Hvis du bruker nettbrett eller mobil følger du denne linken: Facebook mobil

Lik Personskadeforbundet LTN på Facebook.

Personskadeforbundet LTN ønsker med dette tiltaket å gjøre Personskadeforbundet LTN kjent for ungdom samtidig som vi håper antallet ulykker skal gå ned.Kjenner dere en ungdom som er skadet og kanskje vil ha godt av foreningens aktiviteter og tilbud.Kontakt ungdomsutvalget i Personskadeforbundet LTN på: post@personskadeforbundet.no