Ticket to ride har 15-års jubileum i år!

I år feirer det populære tiltaket 15. år og vi har merket en økning i engasjementet de siste årene.

I opplegget” Ticket to ride” inngår russen en avtale med Personskadeforbundet LTN om å overholde trafikklovens bestemmelser og skaffe en erfaren sjåfør.

Betingelsene for å få 1 000,- kroner er at russen som inngår avtalen med Personskadeforbundet LTN og If Skadeforsikring skal skaffe en sjåfør som har hatt førerkort i minst fem år, og som kjører to netter i russetiden.

Lik gjerne Personskadeforbundet LTN på Facebook.

Tilbudet til russen er gjort kjent gjennom forbundets lokal- og fylkeslag som besøker russen både på skoler og russetreff.

Personskadeforbundet LTN ønsker med dette tiltaket å gjøre organisasjonen vår kjent for ungdom samtidig som vi håper antallet ulykker skal gå ned. Kjenner dere en ungdom som er trafikkskadd og kanskje vil ha godt av foreningens aktiviteter og tilbud. Kontakt ungdomsutvalget i Personskadeforbundet LTN på post@personskadeforbundet.no

For å få verdikupongen kontakt ditt lokallag i Personskadeforbundet LTN eller registrer din søknad elektronisk ved å følge linken her!

Personskadeforbundet LTN og If ønsker dere lykke til med russefeiringen og planleggingen!

Bli medlem nå!