Logo Small
  • Forside
Årsmøte for Personskadeforbundet LTN Steinkjer og Namsos lokallag

PÅ ÅRSMØTET HAR DU MULIGHET FOR Å PÅVIRKE OG BESTEMME HVA DITT LAG SKAL SATSE PÅ I 2017!

Du kan sende inn forslag/ønsker om arrangement, aktiviteter eller annet: til lagets e-post senest 4 uker før årsmøtet og du kan komme på årsmøtet og bruke stemmeretten din! (valgkomiteen er ferdig med sitt arbeid før møtet, så det er ingen fare for at du blir valgt inn i styret)

Personskadeforbundet LTN Steinkjer og Namsos lokallag holder sitt årsmøte i Bomveien 3, Steinkjer, lørdag den 18.02.2017 kl 15.00. Kontaktperson: Eli Eiklid, tlf. 992 52 703.

Innkalling med dagsorden og informasjon om hvor årsmøtedokumentene kan rekvireres får du tilsendt senest 2 uker før årsmøtet.

Velkommen!

Kurs & aktiviteter

For å melde deg på kurs, vennligst logg inn på din side.

Ikke medlem? Bli medlem her eller kontakt sekretariatet.

Familieleir 2017
Familieleir 2017

Familieleiren har som tidligere år avgang fra Oslo Lufthavn, Gardermoen. Her samles alle deltagerne før flyturen for å bli kjent og få billetter. I år er temaet “Vi- familien sammen på ferie”. Det er ikke flere plasser igjen på familieleiren i 2017.

Kognitivt kurs
Kognitivt kurs

Målet med kurset er å gi informasjon og kunnskap om hvordan man kan leve best mulig etter å ha blitt påført hode- og nakkeskade. klikk på "min side" øverst til høyre for påmelding til kurset.

Landsmøtet 2017
Landsmøtet 2017

Personskadeforbundet LTN avholder landsmøtet 8.-10 september 2017 på Clarion Hotel & Congress Oslo Airport, Hans Gaarders veg 15, 2060 Gardermoen. Påmelding går via laget.